Trekklisteportal
Negotia har egen trekkportal for innrapportering av fagforeningskontingent. Hva betyr dette for deg som jobber med lønn?
Negotia har egen løsning for innrapportering av fagforeningstrekk. Portalløsningen (trekklisteportalen) kommer som et resultat av sikkerhetskravene som må oppfylles grunnet personvernlovgivning (GDPR). Det fine med trekklisteportalen er at all informasjon samles på ett sted og gjør din jobb enklere.
Innlogging til trekklisteportalen finner du her.
Hvilke fordeler gir portalen?
- Mulighet for avviksbehandling rett i systemet uten å laste opp liste.
- Mulighet til å laste opp filer på en enkel måte dersom du har mange trekklinjer.
- Enkel kommunikasjon eller mulighet for å gi tilbakemeldinger til Negotia via portalen.
- Oversikt over alle dine trekklister (ubehandlete og allerede godkjente).
- Oversikt over betalingsinformasjon knyttet til trekklistene (saldooversikt, fakturainformasjon/KID).
Hvordan får du tilgang til portalen?
- Tilgang til portalen og trekklisteinformasjonen din får du ved å registrere deg her.
- Har dere flere i bedriften som også behandler trekklister, må det opprettes en personlig bruker for den/disse ved at de også fyller ut skjemaet.
- Les brukermanualen som du finner i portalen, og dersom du velger å laste opp filer i portalen må du påse at de er i PDF-format
Hva er en trekkliste – og hva inneholder den?
En trekkliste er ikke «fasit», men en oversikt over de medlemmene Negotia har registrert med ønske om å bli trukket for kontingent via lønn. Ved generering av listen inkluderes kun de medlemmene som er registret med trekk på det tidspunktet listen er generert (gjelder også stillingsprosenten). Det kan ha oppstått endringer før eller etter dette, som vi ikke har fanget opp. Derfor er vi avhengig av tilbakemelding fra dere som behandler trekk og innbetaling.
Tilgang til portalen og trekklisteinformasjonen får du her: