Logo
Logoen vår har mange viktige roller. Den er signaturen vår, men den forteller også noe om hvem vi er og hva vi står for.
Hovedlogoen består av navnet Negotia. Logoens hovedfarge er sort, men det er også utviklet en hvit (negativ) versjon til bruk på sort bakgrunn.
Det er viktig at logoen vår håndteres konsekvent på alle flater. Det er derfor viktig at ikke logoen blir skalert uforholdsmessig. Logoen skal heller ikke vendes og vris på, eller settes i boks eller kontur. Det er heller ikke tillatt å legge til skygge eller andre effekter til logoen. Disse reglene gjelder også ved bruk av logosymbol eller avdelingenes egne logoer.
Logosymbol
Logosymbolet vårt består av Negotias første bokstav; “n”. Logosymbolet skal ikke brukes alene, med unntak av særegne tilfeller. Konkrete unntak er pins og avatarer i sosiale medier. Andre anvendelser må avklares med markedsavdelingen.
Avdelingslogoer
Det er utviklet egne Negotia-logoer med avdelingsnavn til våre lokalavdelinger og Negotia UNG, som bes benyttes ved all egen kommunikasjon.
Hvis avdelingen ikke har denne tilgjengelig, kan Markeds- og kommunikasjonsavdelingen kontaktes.